Vyvíjíme veškeré úsilí, aby naše produkty vynikaly vysokou kvalitou a zcela vyhovovaly potřebám našich zákazníků.
365 dní na vrácení
Pokud po obdržení zásilky dospějete k závěru, že Vám objednané zboží nevyhovuje, nabízíme Vám možnost jeho vrácení do 365 dní od zakoupení. Při vrácení je nutné splnit následující podmínky:
1. Vámi vrácený produkt nesmí nést stopy používání. Pošlete nám jej v originálním balení a nezapomeňte do zásilky přidat všechny prvky, které byly součástí balení. Pokud zjistíme absenci kteréhokoliv prvku, nebude nárok na vrácení uznán.
2. Při odesílání zboží se ujistěte, že je produkt správně zajištěn - doporučujeme jej zabalit do tvrdého kartonu. Za poškození způsobená nesprávným zajištěním zásilky zodpovídá zákazník.
3. Zásilka musí obsahovat originál nebo kopii nákupního dokladu (účet, faktura).
4. V případě vrácení zásilky hradí poštovné zákazník.
5. Po splnění všech výše uvedených podmínek obdržíte v průběhu 10 pracovních dnů od převzetí zásilky částku na Vámi uvedený bankovní účet.
6. Pozor: nepřijímáme zásilky na dobírku!
7. Nárok na vrácení nebude uznán, pokud byl produkt objednaný zákazníkem zhotoven na základě zákazníkem doručené fotografie nebo pokud byly parametry zboží přizpůsobeny pokynům jasně definovaným zákazníkem.
8. Nárok na vrácení mají výhradně fyzické osoby.
Reklamace
Pokud po obdržení zásilky zjistíte technické vady výrobku, jako je nesprávná velikost, nesprávný záběr nebo druh materiálu, absenci jakékoliv části objednávky:
1. Informujte zákaznickou podporu myloview o obdržení vadného produktu, zprávu odešlete na adresu: kontakt@myloview.cz. Pokud je to možné, připojte k obsahu mailu snímek poškozeného produktu. Tato dokumentace značně zefektivní a urychlí proces řešení reklamace.
2. Po přijetí nahlášení k Vám pošleme kurýra, který převezme zboží na naše náklady.
3. Zabalte vadné zboží do tvrdého kartonu. Ujistěte se, že je správně zajištěno. Reklamace nebude uznána, pokud bude produkt během dopravy poškozen vinou zákazníka.
4. K zásilce přiložte originál nebo kopii nákupního dokladu (účet, faktura).
5. Nahlášená vada musí být ověřena. Pokud budou výše uvedené podmínky splněny, obdržíte během 10 dní od zpětného doručení vadného zboží nový výrobek. Pokud není výměna možná z důvodu nedostupnosti daného produktu, vrátíme Vám hodnotu zboží na Vámi uvedený bankovní účet.
6. Reklamace se nevztahuje na produkty poškozené nesprávným používáním.
Poškozená zásilka
Pokud zjistíte, že je zásilka poškozena:
1. Je nutné ji otevřít v přítomnosti kurýra. Reklamace nebude uznána, pokud bude poškození zásilky zjištěno až po odjezdu kurýra.
2. Vyplňte reklamační formulář, a originál protokolu zašlete na naši adresu.
3. Zabalte produkt do tuhého kartonu. Ujistěte se, že je správně zajištěný, aby se zabránilo dalším poškozením. Za další poškození způsobená nesprávným zajištěním zásilky zodpovídá zákazník.
4. Po obdržení reklamačního protokolu k Vám pošleme kurýra, který převezme poškozenou zásilku. V průběhu 10 pracovních dnů od nás obdržíte nový produkt (bez dalších nákladů).
Podrobné informace ohledně reklamací a vrácení obdržíte, pokud kontaktujete zákaznickou podporu myloview (kontakt@myloview.cz).