Plánujete rekonstrukci své restaurace? Nebo právě otevíráte nový podnik? Krásné, trvalé, inovativní, naprosto bezpečné a zdraví neškodné, ekologické fototapety do restaurace jsou dokonalou volbou pro všechny, kterým záleží na skutečně výjimečném efektu. Díky vhodně vybraným motivům vytvoříte ve své restauraci příjemnou a neopakovatelnou atmosféru. Fototapeta do gastronomického podniku může zcela proměnit zařizované prostory a způsobit, že se hosté budou rádi vracet, protože se tam zkrátka budou cítit dobře. Unikátní atmosféra, která bude návštěvníky rychle oceněna, je zárukou úspěchu na trhu. Proveďte svou kuchyňskou revoluci s Myloview!
Finální zařízení interiéru restaurace pomocí fototapety patří k těm nejčastěji používaným řešením. Existuje hned několik argumentů, proč je dobré využít fototapety do restaurace. Především jsou to: rozumné ceny, snadná a rychlá montáž, a také možnost dosažení „wow efektu” pomocí jediného prostého řešení.
Fototapety v restauraci jsou volbou, která s sebou nenese žádná velká rizika: efekt je snadno předvídatelný, můžeme si ho dřív vizualizovat pomocí jednoduchých grafických editorů. Navzdory nízké ceně fototapety do restaurace nikdy nepůsobí „laciným dojmem”, a přitom jednoduchá montáž eliminuje nutnost najímat si řemeslníky, což dále snižuje dodatečné náklady na rekonstrukci či osvěžení místnosti. Jestliže stále nejste přesvědčeni, stojí za to seznámit se s dalšími přednostmi využití fototapety v restauraci. Níže naleznete několik argumentů pro nerozhodné.
Dobrá restaurace to je především dobrá kuchyně. Další věcí, která rozhoduje o výběru nebo rezignaci z konkrétní restaurace, je její zařízení. Jde vlastně o první věc, na kterou hosté obracejí svou pozornost, když vstupují na nové místo. A proto je tak důležitý první dojem: druhou šanci ve většině případů nedostanete. Estetika a čistota by měly jít ruku v ruce s pohodlím a útulností. Bez ohledu na to, zda se naše restaurace specializuje na mořské plody, podává tradiční či jakoukoliv jinou světovou kuchyni, fototapeta do restaurace je vždy dobrým a vkusným řešením.
Nuda a opakování sebe sama je charakteristikou, které bychom se v komerčním prostředí rádi vyhnuli. A navíc, kuchyně se stala důležitým prvkem životního stylu a jídlo je součástí širokého kontextu kultury konzumu. Interiér restaurace by tedy měl zkusit „prodat” nejen jednotlivé položky z menu, ale také jejich jistý kontext: bio, vege, fit, tradice, orient, domáckost. Fototapeta restaurace je tou nejnenucenější formou dekorace a zároveň nabízí způsob, jak jak zajímavě prezentovat kontext, který od nedávné doby začal být neoddělitelnou součástí gastronomie.
Fotoapety do restaurace zobrazující realistické snímky jídel nebo jednotlivých surovin či vybraných produktů jsou nejjednodušší, ale zároveň také nejatraktivnější formou ozdoby. Zvláště když vezmeme v potaz fakt, že stále více restaurací se specializuje jen na několik málo jídel s důrazem na kvalitu surovin (lokální zemědělci a dodavatelé) nebo jejich originalitu (importované, v České republice nedostupné, produkty). Fototapeta do restaurace nabízí takový repertoár vzorů a motivů, že zajímavým způsobem akcentuje filosofii nebo ideje, které stojí za danou společností.
Fototapeta restaurace je ideální do malých místností a budov. Patří k těm naprosto nejzajímavějším aranžačním řešením, které umožňují opticky zvětšit malé uzavřené prostory. Vzhledem k tomu, že využívá pouze konstrukční prvky interiéru, nemusíme hledat dodatečné místo na „ozdoby” ani vytvářet specifické podmínky. Propojení dekoračních aspektů a optických triků nevyžaduje ani žádné výjimečné znalosti nebo zkušenosti s aranžací interiérů. Stačí mít na paměti několik hlavních zásad, abychom úspěšně spojili funkčnost a zdobnost. V takové situaci můžeme zároveň vsadit na větší prvky, stejně jako i na drobný pattern, pokrývající celkově povrch zdi. Fototapeta do restaurace by měla být ze své podstaty založena na jasných barvách. Především proto, že je máme spojeny s čistotou, následně pak s dobrými hygienickými podmínkami. Opticky zvětšují místnost, rozjasňují ji, zdůrazňují přirozené sluneční světlo. Velmi dobře také vypadají na fotografiích, které budou restauraci promovat na webových stránkách nebo v sociálních médiích. Samozřejmě, všechno záleží na typu restaurace, protože občas tmavé barvy lépe zachytí charakter podniku.